perjantai 29. kesäkuuta 2012

I didn't realize that the city was gone!

En jaksa tässä taaskaan suurempii romaaneja kirjottaa. Eli nyt aattelin laittaa mun H&M ostoksii tiistailta ja sit on pakko myös sanoo et oon niin ylpee ittestäni kun oon saanu jotain aikaseks! Oon saanu maalattuu sellasen kenkäkaapin jonka oon aikomassa ottaa mukaan tampereelle ja saanu vihdoinkin vaalennettuu mun farkkutakkii! Ja istutettuu mun ihanan kukan vähän isompaan purnukkaan ja tää kotona oleva ikea kaluste hässäkkäkin on jo ohi koska päätin vähän tienata ja kokosin ne kaikki ;)! Huomenna jos jaksais ikkunoita pestä nii sais tota tilii vähän + puolelle. Ainiiin! tärkein melkein unohtu :D elikkä se pyörä mistä mä aikasemmin puhuin myytiin jollekkin muulle :( mut onneks löysin janikan kaa Hämeenlinnan suurkirppikseltä sellasen ihanan vihreen ruostuneen pyörän :) Mut kyllä siitä hyvä tuli kun vähän vaan maalii pintaan laitto.

Elikkä tää hame uus löytä

  
Tää on niin ihana tää pompula! päätin heti et otan sen kun sain nää pidennykset kun on ihanan paksut hiukset;)
Tässä tää kauniin ruosteisena ja makso siis 50e










Isä on joskus 9 vuotiaana keränny tälläsii ihanii retro tarroja nyt oli hyvä tilaisuus käyttää niitä :D tulihan niitä kai ainakin 6 tarrailtuu :o


Unohdin taaaas ottaa ennen kuvat mutta ton väristä puuta se kaappi suunnilleen oli! Eikä muuten mitään kedon kaunein kukka .....



4 kommenttia:

  1. heheee ihana toi pyörä!! ;) huomenna sit testaileeee!

    VastaaPoista
  2. hehe ;) niin siis huomenna :D ja tossa se ei ees oo viel IHAN valmis!

    VastaaPoista
  3. toi malboro tarra on niiiiiiiiiin hieno !! :D se sopii toho just hyvin

    VastaaPoista
  4. hahaah :D siinä oli eka yks hienompi malboro tarra mut sit se vähän kusi ja mun piti laittaa toi rumempi siihen :(

    VastaaPoista