lauantai 16. kesäkuuta 2012

free free to be my self free to meet some time

Tänään lähettiin miian (eli mun siskon) kaa valtteriin vähän katteleen et löytyiskö sieltä mitään näin kesäaikaa ja kyllähän sieltä taas löyty ;) Tälläkertaa mä kyll kattelin enemmän kaikkii sisustusjuttuja ja muuta sellasta mut en löytäny muuta kun ihania vanhanaikaisia metalli purkkeja ja vanhoja lasipulloja:) En sortunu jostain kumman syystä ostaan niitä mut nyt mua kyll harmittaa se :( mut muuten sieltä lähti mukaan vaatteita ja raastinrauta ;) Kuvia mulla ei oo yktään pasilasta koska ylläriylläri mä unohin taas kameran kotiin :D

Mut tässä olis nyt kuvia miian ja mun piknick reissuta hämeen linnalle ja tietenkin myös niistä uusista vaatteista :) joudun kyll nyt tuottaan teille kaikille suuren pettymyksen ja kertoon et mä en muistanu kuvata mun uutta raastinta... :D:DDd PS. nää vaate kuvat on sit ihan paskoja koska räpsin ne vaan illalla salman kaa


Tää takki oli niin hyvä löytö! Lähes käyttämätön ostohinta on ollu n 90 € ja mä sain tän ihanuuden 15 €



Tää on tosi huono kuva tästä mut siis tää on sellanen musta sifonki paita joka on ihan ohut ja läpinäkyvä












3 kommenttia:

  1. yyyy noi bikinit<3 onks neki sielt valtterist :o

    VastaaPoista
  2. mulla on noi samat amerikka bikinit !! thaimaaasta;)♥

    VastaaPoista
  3. janika juu on ne sieltä ! ja jenna onks noi niinkun IHAN samat?? :o

    VastaaPoista