perjantai 15. kesäkuuta 2012

Here I come Tampere!

Elikkäs eilenhän kaikki sai tietää et mihin kouluihin on päässy ja mun postilaatikkoonhan sujahti kirje jossa luki "sinut on valittu tammerkosken lukion kuvataidelinjalle"! Eli nyt mun haave on toteutunu ja pääsin just siihen kouluun mihin oon halunnu:) Tässä täytyy nyt pikkuhiljaa alkaa sulatelle ideaa siitä et mä joudun jättään kaikki mun rakkaat ihmiset ja muistot tänne ja muuttaan tampereelle ja alottaan uuden elämän siellä :s Oon tietenkin tosi innoissani uudesta koulusta ja muutosta mut jotenkin tuntuu myös haikeelta ja tää on myös elämäni ensinmäinen kerta kun mä muutan :o

Mut mun vklp. on kulunu tässä ikean kaappeja kootessa... meni pikkuhiljaa hermot kun meiän remontti ei edenny yhtään niin päätin sit ottaa ohjat omiin häsiin ja alkaa kokoon kaappeja. Se on hyvää harjotusta nii osaa sit koota melkein ulkoo kun omaan kämppään pitää niitä kasailla ;) Tänään ehin käydä heti aamusta tampereella myös sinne kouluun ilmottautumassa ja kaikki meni hyvin tuntu et junatkin olis tullu melkein kun suoraa mun aikataululle :D Kun kävi taas siell koulussa nii tulu kyll sellanen tosi innostunu olo, en meinaa malttaa oottaa et koulut alkaa!!! (outoo mut totta :D )

Tässä viel näit mun Budapestin ostoksii eli tällänen starbucksin muki

Mikäs tässä oli istuskellessa kun vr taas vaihteeks myöhässä aikataulusta...:D





tässä mun uusin ostos! tennarit h&m 9,95€

Tälläsen kangas kassin kaivoin talviteloilta kesäkäyttöön.




2 kommenttia:

  1. Kannattaa sutata tosta todistuskuvasta toi henkilötodistuksen loppuosa, aika pieni ja vaivainen juttu mutta ikinä ei tiiä tästä maailmasta niin joku voi ihan hyvin käyttää tota jossakin! älä ota itsees, tää on ystävällinen neuvo =)

    VastaaPoista
  2. en tietenkään :D ja kiitos kun huomautit en edes huomannu moista!

    VastaaPoista