tiistai 19. kesäkuuta 2012

Mirror on the wall Here we are again...

Käytiin taas vaihteeks ikeassa ostaan lisää kaappeja kotiin ja samalla tietenkin piti kattella vähän kalusteita silläsilmällä et mitä sit muutamankuukauden päästä omaan kotiin ostaa :) Oon tässä vklp jo vähän alkanu osteleen tavaraa ja seuraan tarjouksii et ei tarvii sit kaikkii tavaroita köntässä ostaa! Oon kyll jo ihan innoissani siitä et pääsee sisustaan sitä mun kämppää <3 mut tässä vähän kuvii mun ostoksista ja päivänasu.

sunnuntaina katottiin leffa mun pikkuserkun kaa joka on kyläilemässä meillä nyt torstaihin asti jamielipide leffasta oli se et se oli kyll ihan hyvä erilainen kun aattelin ja vähän ennalta-arvattu...

Ostin kolme veistä, juustohöylän 2€kpl päiväpeiton naulakon, imurin ym pientä


Tässä nyt kuvaaa niistä mun pidennyksistä! tänään värjäsin ne taas uudelleen ja nyt oo kyll melko tyytyväinen väriin! vois ne ehkä hitus vaalemmat olla mut kyll nääkin kelpaa:)



Rukousnauha


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti