maanantai 25. kesäkuuta 2012

If "Happy Ever After" did exist

Tänäään katottiin miian kaa iho jossa elän, Oli mun mielestä tosi hyvä! Eka olin ihan paniikissa et en voi kattoo sitä kun se on niin "ällö" mut ei se sit ollukkaan yhtään :o Sit mentiin miian kaa kierteleen kirppiksii ja löysin sellasen h&m perus lyhyen puuterin värisen paidan 1€ ja sit sellanen ihme sipulin pilkkomis vehje ja sit nää kuvassa olevat housut ja vyön :) Illalla käytiin viellä lenkki hämeen linnalla. Huomenna olis tavotteena mennä aamusta ratsastaan ja sit mennä kavereitten kaa kahville ja sit tampereelle hakeen mun ostamaa pyörää :)

Housut 5,80€    vyö 1,50€





Vaihteeton naisten pyörä
Tälläsen pyörän löysin huutonetistä! makso vaan 20€ vähän vaan maalii pintaan ja hyvä tulee :)

2 kommenttia:

  1. munki pitäs viel ostaa tommone kori mun pyörää nii sit on just hyvä 8)

    VastaaPoista
  2. Kiva en nyt saanu sit tota pyörää kun joku muu osti sen jo .... :( ja sit löysin vielä paremman mut se myyjä ei vastannu mulle! huono tuuri.

    VastaaPoista