sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

I reach for the sky

Eilen käytiin miian kaa kattoon Ice Age 4 mut se ei kyll mun mielestä ollu yhtään niin hyvä kun mitä ne muut leffat on ollu! Sit illalla mentiin viellä syömään hällään iskän synttäreiden kunniaks:) Tänään käytiin äitin kää vähän lidli:ssä ostoksilla jä mä taas vähän eksyin sivupoluille :D Löysin sellasen ihan ylihyvän ja käytännöllisen matkatyynyn jonka varmaan kroatiaankin otan mukaan ;) Ostin myös sellasen pellavaisen tunikan mökille. Oltiin myös tyttöjen kaa pelailemassa lenttistä ja ottamassa vähän aree mut mulla ei tietenkään oo kuvii koska unohon taas kameran kotiin :DSit tässä myös vähän aikasempii kuvii mun kotiin ostetuista tavaroista joita nyt oon tässä alkanu aleista keräileen pikkuhiljaa.... Koska mä tiiän sen näin realistina et se tulee mulle ihan puskista se mun muutto ja sit oon ihan paniikissa kun kaiken pitäis olla valmiina ja olla jo muuttamassa :o


Miten tuleekaan näin laadukkaita kuvii kun kameran antaa siskolle :D




Tälläsen solo paahtimen löysin prismasta vaan 10€

Tällänen tyyny lidlistä ja vaan jotain 6€ :o ja noi silmälaputkin kuulu mukaan ;)






4 kommenttia:

  1. toi paahdin on ihana!!!!! iskä ei suostunu ostaa sitä mulle eilen :((((

    VastaaPoista
  2. hahaha :D voi sua.... mihin sä sitä olisit tarvinnu ?

    VastaaPoista
  3. äiti ostinki sen mulle! :D:Dd no heei muutan jo 3 vuoden päästä omaa kotii....? :DD

    VastaaPoista