lauantai 7. heinäkuuta 2012

Shopping

Terve taas! En jaksanu nyt yhtään miettii et tuleeko hyvii kuvii vai en niin räpsin vaan jonkun näkösii kuvii mun tampereen ostoksista, eli ne on tosi surkeita.... Mulla ei oo yhtään kuviii tampereeltra koska olin ihan kuollu siellä mä en ymmärrä mikä mulla oli koska olin ihan lahna ja en saanu henkee mut kyll mä siitä sit pikkuhiljaa virkenin :o Ja tapreen tilanne vaan lähenee muuttoo! kahdenkytä raja nyt rikottu :)) Ja tässä lähiaikoina tulee varmaan tosipaljon kuvii mun sisustus, huonekalu, elektroniikka ostoksista.... Koittakaa kestää :D

Tälläsen löysin! tosi kätevä yksiöön! Ei tarvi seinään porata ja silti saa rakkaista kuvii :) Toi on sellanen kisko mihin noita kuviii voi laittaa niinkun tykkää! ( vielä näytekuvat )

Tää oli taas pakollinen ostos :D makso vaan femman....





Tälläset löysin yläkerran kätköistä ;)

Nää löysin myös yläkerran vaatekaapista :o Outoo nää on jotkut 2 vuotta vanhat mitä en oo ees ikinä pitäny ja vielläkin mahtuu :)

1 kommentti: