keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Sinä olet minun siskoni, en halua että erkanemme koskaan....

Hei taas kaikki! Kuten varmaan huomattu oon ollu tosi pitkään kirjottamatta tänne blogiin :s Pahoitteluni siitä kaikille jotka jaksoi seurata aikasemmin mun elämään tapahtumii:D Mutta koska oon peruskoulussa mun kavereille luvannut että sitten kun mun muutto Tampereelle on ajankohtanen alan kirjottaan tänne niin vanhat kaverit ainakin tietää että oon viellä hengissä:)

Mutta siis asiasta toiseen.... Mun muutto siis tosiiankin on lähestymässä päiväpäivältä :o Perjantaina ollaan perheen kaa suuntaamassa Leville viettään jouluu ja sieltä kun tullaan takasin niin mun olis tarkotus muuttaa jo joulukuun viimeisenä päivänä:) Kuulin myös alkuviikosta että mun siskokin on nyt vihdoin päättäny muutaa niin haikein mielin täällä kotona jätetään kaikki vanha taaksemme.... Ja sisko siis muutamassa täysin eri suuntaan kuin minä (Helsinkiin) siksi tässä niin haikeena mietiskelen kuinka lähdetään ihan eripuolille suomee! Vaikkakin kumpikin tietenkin iloisin mielin kohti uusia haasteita:)

Tässä nyt teille vähän kuvii mun muuttotavara pakkailusta! Ja vielä kaikille lukijoille niin oon luvannu tehdä uudenvuoden lupauksen siitä että jatkan taas tänne kirjottamista että tervetuloo lukemaan!

Tässä äitiltä saama tuparilahja joka on ihan älyttömän hauska ja osuva:D Noi tekstit ei varaan näy mutta se kertoo siis stressistä!

Kävästiin ikea reissun jälkeen Iittallan lasimyymälässä ja äiti osti mulle fiskarssin kuorimaveitsen ja pari lyhtyy.



Tässä näkyy mun laatikoston osii jonka kokosin maanantaina ja onnistuin heti naarmuttaan sen.... :D


Laatikko pino vaan kasvaa kasvamistaan vaikka yritän ottaa vaan tarpeelliset tavarat ja vaatteistakin lähti oikeestaan vaan puolet mukaan! En ymmärrä miten mun tavarat tulee mitenkään mahtumaan pieneen yksiään :/





Tarkotuksena olis siis spreijata nää korit valkosiks sitten kun vaan on aikaa ja sais aikaseks:D

Kaoottinen huone ja rekissä enään 5 paitaa ja 2 farkut! kaikki muut vaatteet jo pakattuna:)

Meikkikasastakin piti ottaa parhaat mitkä matkustaa mun mukaan uuteen kotiin:)

Tässä mun meikkitestailuja illan tylsiltä minuuteilta...

3 kommenttia: