torstai 20. joulukuuta 2012

I used to be blond!

Tässä hiuspostaus nyt oikeestaan niille ihmisille jotka ei oo nähny mua livenä ikinä tai ainakaan pitkään aikaan, koska tosiaan hiusten väri hiukan muuttunu:) Viimeks kun oon tänne kirjottanu niin oon ollu blondi mutta tosiian nykyään aika tummat hiukset omistava :D leikkaus ei oikeestaan oo muuttunu koska oon yrittäny kasvattaa tätä mun säälittävää lettiä mutta oon kuitenkin epäonnistunut joten eilen koulussa päätin että nyt meen leikkaan nää mun hiukset 10 cm lyhyemmiks jos vaikka alkais siitä pikkuhiljaa kasvaan kun kuolleet latvat ottanu pois!



Tässä kuvassa näkyy myös mun uudet piilarit ja tosiiaan pakko viell selventää et tällä ja tolla ensinmäisellä kuvalla on 2 kk välii....:D



Nää mun itse värjäämät hiukset tyll järkytti mua mut kyll niihin nyt jo on tottunu:) Ei oikein oo sellasta oikeesti hyvää kuvaa mistä sais oikeesti oikeen käsityksen tosta väristä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti