sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Moving on.....

Se oli siinä!! Nyt on tullu vihdoinkin se kauan odotettu hetki MUUTTO<3 mä tunnen nyt jo kuinka mun stressi taso on pudonnu ja kuinka vuosi 2013 tulee oleen aivan mahtava:) en nyt jaksa tähän pahemmmin enään kirjotella kun nukkumaankin pitäs mennä koska huominen tulee oleen rankka;) Kuvii muuttokuormasta nyt on aika vähän koska meni se aika kaikkee muuta häsätessä! mut kyll sitä tavaraa oli pakettiautollinen ja laatikoita vaikka kuinka monta vaikka puolet tavaroista jäikin kotiin:) Kuvia on nyt vaan valmiista asunnosta jossa nyt kyll viell muutamat laatikot nurkissa pyörii, joten ette nyt valitettavasti nää kuinka mä sain täällä ihmeitä aikaan ;D

Tässä foto automatkalta kotiin:) Voitte vaan kuvitella kuinka nyt on väsyny olo kun just lasketellu viikon, 13 autossa, huonot yöunet ja muutto heti perään:o


Tää kaappi oli ennen ton musta laatikoston tilalla mikä näyy tossa 2 kuvassa mut siihen tuli uus isompi niin päätin sit tunkee tän toisen eteiseen kun en parempaakaan paikkaa keksiny:D mun mielestä se sopii tohon syvennykseen ihan somasti:)

Keittiössä tavarat viell vähän sikinsokin täytee sekin järjestää alkuviikosta viell ajankanssa :p




Viimeinkin pääs rentoutuu hetkeks ja syömään iltapalaa ja kattoon leffaa:)

Huomenna olis tarkotus mennä vähän uuttavuotta juhliin kavereitten kaa mutta ennen mitään juhlimisen harkitsemista niin mun listalla ykkäsenä on kahvinkeittimen hankkiminen jonka mä aijon suorittaa heti kun oon vaan sängystä ylös päässy :D Tuutte kyll varmasti kuuleen kaikki viell mun hurjasta uv:sta myöhemmässä postauksessa!


2 kommenttia:

  1. jee haluun tulla heti kattoon tota! näyttää ihan sikakivalta :)

    VastaaPoista
  2. jeejee on se ihan kiva vaikkakin vähän keskeneränen;)

    VastaaPoista