tiistai 25. joulukuuta 2012

My Christmas in Levi!

Terve taas:) Nyt kun joulu hässäkkä on vihdoin ohi, niin on aikaa tulla tänne taas vähän kirjotteleen mun joulupuuhista! Eli melkoisen perinteinen joulu on ollut... Perheen kaa riisipuuroa aamupalaks, joulukuusta ettiin kaupunkiin, joulurauhan toivotus Levin keskustassa, kuusen koristeluu, hirveesti ruokaa, lahjojen availuu ja näin :D Ainut poikkeeva tekijä oli oikeestaan se että oltiin suomessa jouluaatto mikä on tapahtunut viimeks 2004 ja kinkku oli meiän joulupöytään vaihtunu yli 7kg kalkkunaks ;) Enemmän selittelyy taas kuvien mukana ja joululahjoita aattelin tehä postauksen sit vähän myöhemmin jos jotain kiinnostaa nähä mitä oon saanu:p
 
Yleiskuvaa tällein lintuperspektiivistä parvelta jossa mä nukun:)





Tässä koristen piparkakkutaloo jonka kaa meinas mennä kyllä totaalisesti hermot kun seinät vaan kaatuili yks kerrallaan ja sokeri kovettu jo ennen kun ehin asettaa ees seinää paikalleen....
                                 
   


Tää pääty sit siihen et mä sain hirveen itkupotku raivarin niin äiti ja sisko päätti sit hiukan avittaa ja kokos sen mulle loppuun:) vähän jäi toi koristelu uupumaan kun sokerikuorrutus loppu kesken:( Tarkotuksena oli saada koko mökki todella lumisen näköiseksi valuvalla kuorrutteella! (savupiipun yläpeunassa näkyy hieman tätä tyyliä)
















Tässä tälläset ihanaiset tossut jotka sain äitiltä!<3 heti pääs käyttöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti