keskiviikko 15. elokuuta 2012

paluu kouluun

Aattelin ihan lyhyesti tässä lukiokiireen keskellä kertoo teille vähän mun koulusta kun tässä nyt tällänen iltanen konevisiitti :D Mulla siis alko koulut jo maanantaina koska opiskelen nyt siellä tampereella sellasessa taidelukiossa kaikille tiedoks jotka ei sitä viellä tienny! Jotenkin tosi hassuu mut se eka päivä kun menin sinne nii mua ei pelottanu yhtään, se ei tuntunu yhtään uudelta tai vieraalta ihan niinnkun olisin siellä jo vuosia käyny:) Tänään oli ensinmäinen neljänpäivä eikä sekään oikeestaan yhtään hassummalta tuntunu :o Kouluun oon kyll ihan tosi tyytyväinen ja opettajiin ja kavereihin vaikka kyllähän se koulu onkin vähän sellanen omituisten otusten kerho ;) Ja niille jotka tulee kyseleen oonko jo muuttanu niin ei oo asuntoo viellä tiedossa koska toi jono on vähän niinkun tyssänny nyt tohon 17:( eli vielä pitää jaksaa matkustaa junalla joka aamu sinne ja illalla takas. Onhan se vähän raskasta kun tänäänkin lähin 7 ja olin kotona vasta viideltä....

Tässä vähän kuvii koulusta joululta vielä kun oli täys remontti käynnissä :) Remontti on kyll tosta edennu tosi paljon mut kyll siel viellä paljon on keskenkin. esin pääovista ei pääse kulkemaan ja kuvataideluokissa ei ole pöytiä ja aulat on viellä kolkkoja sairaalamaisia koska mitään oleskelutiloja ei ole vielä valmistunu:(

2 kommenttia: