keskiviikko 8. elokuuta 2012

Now you're just somebody that I used to know

Mun pikkuserkulla oli rippijuhla lauantaina nii siellä kävästiin! Sen jälkeen mentiin Miian (siskon) työpaikalle käymään lintsille ja miia söi siinä, oltiin lähössä jo hämeenlinnaakin ajamaan mut sit käännyttiin ympäri ja mentiin takas stadiin :D Mentiin vaan ajeleen ympäriinsä ja sit käveltiin mattolaiturille istuskeleen ja juomaan ihanaa kaakaota :) Stadin reissu oli muuten ihan huippu mut oli vaan vähän perseestä kun mulla ei ollu takkii mukana ja olin ihan syväjäässä! Kyll mä siitä hengissä selvisin mut nyt oon sit vähän kipeenä mut sillehän ei voi mitään :( Aivan!!! melkein unohin sanoo et kävin maanantaina kampaajalla ja nyt on sit blondi:) sanoin kampaajalle et se saa tehä mitä haluu nii vaaleemmak se tän pehkon värjäs, myt oon kyll ihan tyytyväinen!


Jooo siis ei mulla tylsää ollu.... ihan kun tää kuva olis otettu vanhoista :o

Oli pikkasen hienoja karkkeja!! M&M mihin oli printattu kuva, nimi, rippipäivä ym!!

Huh hellettä


Tollasen nutturan tempasin päähäni äkkii ennen lähtöö kun meinas vähän kiire tulla ...:D Ite tykkäsin kyll ihan hirveesti! Mitäs te tykkäätte?



Nyt harmittaa et en syöny kun olisin ilmaseks oikein saanu! No joinhan mä sentään vettä :D






PS. kuvat nyt on vähän tälläsii värittömii mut ei jaksa vaivautuu muokkaan... Kuluu vähän niinkun kaikki energia töissä :( no onneks loppuu kohta työt ja koulut alkaa! Vai voiko noinkaan nyt sanoo...?

1 kommentti: