tiistai 10. huhtikuuta 2012

I hate my memory...

Olin tänään syöpöttelemässä caf'e kukossa salaattia koska en jaksanu taas mennä kotiin syömään jotain mikro mömmöjä. Sen jälkeen mentiin Janikan ja milman kaa siitä suoraan kuvikseen. Sain onneks taas pikkusen mun päättötyö portfolioo eteenpäin:) Sit just kun pääsin kotiin ja istuin kattoon salkkareita niin tajusin et mun kamera jäi verkatehtaalle!! :d sit aloin heti soitella kaikille kuviksen työntekijöille vuoronperää et laittais kameran taltee onneks ne sit loppuenlopuks löys sen niin sain mäkin mielenrauhan;) Mutta tossa häslätessä meni kyll salkkarit olhi:( Ja vielä kaikenkukkuraks äiti aikoo pakottaa mut ALLERKIATESTEIHIN tän naaman takii, koska ei oo vieläkään parantunu.:oo Onks teillä mitään kokemuksii? sattuuks se kun ne pistelee neulalla käteen?

Eli nyt sit tulee postausta mun sormuksista koska tosiaan sitä kameraa ei mulla nyt oo :(



Tää viimeinen on sellanen äitltä saatu kultanen pikkurilli sormus. Kuva nyt ei varmaan oo parhaasta päästä :)

5 kommenttia:

  1. iidaaa mikä toi otsikko on :D mitä muistoo :D:dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. For your information memory on myös muisti :D ja vihaan kun mulla on niin paska muisti!

      Poista
  2. Haha mut siis mä oon ollu siis allergiatesteissä:D ja ei se kummemmikn satu, et vaa kato ku niitä pistellää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää kummiskin sattuu! mä vihaan niin ylikaiken niitä piikkejä et mua sattuu varmaan jo kun nään sen :(

      Poista