torstai 5. huhtikuuta 2012

Äkkilähtö pojoseen

Eilen en ehtinyt tehdä postausta kun koko ilta meni siskon vaatteidien katteluun... no nyt on sillä ainakin kivat vaatteet koska puolet mun vaatekaapista lähti just Pariisiin :D Ainut miinuspuoli siinä on vaan se että mulla ei oo nyt mitään vaatteita.

 Kuulin tossa kolmepäivää sit et tänään lähetään loppuperhe ylläkselle lasketteleen pitkäks viikonlopuks. Oonks mä ihan hullu jos mua ei vois vähempää kiinnostaa? Otin koulustakin vapaata et olisin pakannu mut se aika tais mennä meiän komeeta putkimiestä tuijotellessa ;). Eli vieläkään ei oo mitään pakattuna, ja lentokentälle pitäs lähtee ajeleen jo ennen viittä.


Leikkelin otsista vähän ajankuluks. Mitä tykkäätte?

Tässä olis sit viel päivän vaatteet. Aika perus vaatteet ku ei tosiian hirveeti jääny mulle mitään kivaa koska kaikki lähti pariisiin :) Vois kyll melkein kyll laittaa viel pikkasen punasta huulipunaa ja se on siinä.

Nyt jää taas postaukset vähän vähemmälle koska oon tosiian siellä ylläksellä, mutta toivottavati saisin jotain kivoja kuvii jota voisin sillen tänne laittaa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti